A.I.M. 2 Clan Wars (PC) KLUCZ Powiększ do pełnego rozmiaru
Klucze

A.I.M. 2 Clan Wars (PC) KLUCZ

A.I.M. 2 to sequel wydanej w 2004 roku przygodowej gry akcji z elementami RPG. Podobnie jak w przypadku pierwszej części, za developing odpowiada rosyjska firma SkyRiver Studios, która ponownie przenosi graczy na opuszczoną przez ludzi planetę, Range-4.

Więcej szczegółów

3933

Dostępność: PRODUKT WIRTUALNY - NATYCHMIASTOWA DOSTAWA NA EMAIL

Twoja cena: 9,99 zł

Dodaj do listy życzeń

Zyskaj 0.3 zł

jeśli ktoś kupi ten produkt korzystając z Twojego reflinka.

Więcej tutaj

Nie ma punktów za ten produkt.


A.I.M. 2 to sequel wydanej w 2004 roku przygodowej gry akcji z elementami RPG. Podobnie jak w przypadku pierwszej części, za developing odpowiada rosyjska firma SkyRiver Studios, która ponownie przenosi graczy na opuszczoną przez ludzi planetę, Range-4.

 

Akcja A.I.M. 2 rozpoczyna się niedługo po wydarzeniach znanych z ostatniej misji swojego poprzednika. Przed mechami otworzyły się nowe możliwości, łącznie z kolejnymi sektorami do eksploracji. Zresztą same mechy po Reformacji uległy znacznym przeobrażeniom. Wiele starych klanów zniknęło, a ich cele i dążenia poszły w niepamięć. Rządy przejęły organizacje dowodzone przez mechy piątej generacji. Niestety, nie potrafiły się dogadać między sobą i tak doszło do wojny, w której celem było całkowite zniszczenie przeciwnika i uzyskanie kontroli nad surowcami.

 

Obecnie wszystkie strony konfliktu znajdują się w stanie czasowej równowagi, ponieważ nikt nie może zdobyć przewagi. Dlatego też Reckonersi postanawiają odszukać pierwszego mecha piątej generacji. Powszechnie wiadomo, iż mech ten, będący niezrównanym wojownikiem, potrafi samotnie stawić czoła nawet najsilniejszym klanom. Niestety, nikt nie wie co się z nim stało, ani gdzie obecnie przebywa. Jak łatwo się domyśleć, głównym celem naszej przygody jest jego odnalezienie. Oczywiście, podobnie jak w pierwszej części gry, podróżując po rozległym świecie znanymi już pojazdami z napędami antygrawitacyjnymi, wykonujemy również szereg zadań pobocznych zlecanych przez bohaterów niezależnych.

 

Jak widać wątek fabularny gry jest dość rozwinięty, i co tu dużo mówić, intrygujący. Ale to nie jedyna nowość, którą twórcy gry chcieli zaprezentować odbiorcom swojego produktu. W porównaniu z pierwszą częścią, ulepszeniu uległy algorytmy sztucznej inteligencji, które według zapewnień developerów stoją na najwyższym poziomie, powodując, iż mechy prowadzone przez komputer prawie dorównują „inteligencją" maszynom kierowanym przez gracza. Kolejna nowość to możliwość stworzenia własnej organizacji, stanięcia na jej czele i poprowadzenia jej do dominacji nad resztą populacji. Możemy zajmować bazy przeciwników oraz inne budynki, a także przejmować kontrolę nad całymi sektorami planety.

 

Jeśli jesteśmy już przy sektorach, to zwiększono ich liczbę, tym samym poszerzając świat gry znany z poprzedniej części gry. Otrzymaliśmy dodatkowo 3 sektory na powierzchni planety oraz jeden pod ziemią (czyli mamy w sumie 12 sektorów do eksploracji). Pod powierzchnią znajduje się także sporo mini lokacji, w których rozgrywają się kluczowe dla fabuły wydarzenia. Ulepszeniu uległ także system społeczny oraz ekonomiczny - możemy teraz handlować większą ilością materiałów, a dzięki zmianie podejścia do modernizacji naszego pojazdu, można ulepszyć praktycznie każdy jego element. Pojawiły się nowe, ekscytujące zadania oraz nowe kryteria oceniania poczynań gracza, które w połączeniu ze wspomnianym już systemem społecznym, umożliwiają inne niż siłowe rozwiązanie stawianych przed nami problemów.

 

  • Wersja Językowa Angielska
  • PEGI 12+
  • Nośnik Cyfrowy - Klucz
  • Platforma Cyfrowa Steam
  • Gatunek Role Playing (RPG)

Napisz swoją recenzję

A.I.M. 2 Clan Wars (PC) KLUCZ

A.I.M. 2 Clan Wars (PC) KLUCZ

A.I.M. 2 to sequel wydanej w 2004 roku przygodowej gry akcji z elementami RPG. Podobnie jak w przypadku pierwszej części, za developing odpowiada rosyjska firma SkyRiver Studios, która ponownie przenosi graczy na opuszczoną przez ludzi planetę, Range-4.

Napisz swoją recenzję