Quantum Break XONE Powiększ do pełnego rozmiaru

Quantum Break XONE + Alan Wake

Quantum Break to pierwsza gra fińskiego studia Remedy Entertainment od początku tworzona z myślą o technicznych możliwościach konsoli Xbox One. Inspiracją dla deweloperów stały się współczesne teorie fizyki związane z podróżami w czasie, a wśród konsultantów merytorycznych znaleźli się m.in. naukowcy związani z ośrodkiem CERN.

Więcej szczegółów

Dostępność: Mamy 24H

Twoja cena: 99,99 zł

Dodaj do listy życzeń

Zyskaj 3 zł

jeśli ktoś kupi ten produkt korzystając z Twojego reflinka.

Więcej tutaj

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 9 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 9 punktów może być zamienione na jeden bon o wartości 0,90 zł.

Akcja gry toczy się w nieodległej przyszłości. Na fikcyjnej uczelni North Eastern U.S. Riverport University prowadzone są badania nad możliwościami podróży w czasie. W trakcie jednego z eksperymentów dochodzi jednak do wypadku. Jego skutkiem trójka naukowców - Jack Joyce, Beth Wilder oraz Paul Serene obdarzona zostaje zdolnościami manipulowania czasem. Bohaterowie muszą spróbować naprawić Wszechświat, w którym pojawiają się anomalie czasowe.

Rozgrywka utrzymana jest w stylu widowiskowych gier akcji, z jakich słynie studio Remedy Entertainment (m.in. seria Max Payne). W trakcie zabawy nie brakuje dynamicznych strzelanin i pościgów. Wydarzenia prezentowane są z perspektywy trzeciej osoby (TPP), a gracz kontroluje poczynania dwojga bohaterów.

Ciekawym rozwiązaniem zastosowanym w Quantum Break jest połączenie gry z serialem telewizyjnym. Gracz nie tylko może odwiedzać lokacje widziane na srebrnym ekranie, ale także efekty jego działań w grze ukazane są w serialu.

Oprawa wizualna Quantum Break generowana jest w oparciu o możliwości autorskiego silnika Northlight Engine, zaprojektowanego pod kątem technicznego potencjału konsoli Xbox One.

• Wersja Językowa Angielska