Wysyłka przesyłek w konsoleigry.pl :



List polecony priorytetowy - 9.99 zł

Czas dostawy - 1-2 dni robocze.

By zapewnić Państwu szybką dostawę zamówionych produktów,
wszystkie przesyłki nadawane są w trybie priorytetowym.

 


Paczkomaty 24/7 - 11,99 zł

Czas dostawy - 1-3 dni robocze.

Odbierz swoją paczkę w jednym z 1000 paczkomatów na terenie całego kraju.
Dzięki paczkomatom odbierzesz swoją przesyłkę w dogodnym dla Ciebie momencie.


Działają one 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. 


Kurier GLS - 14,99 zł / Pobranie - 19,99 zł

Doręczanie przesyłek do firm w ciągu 24 godzin (w kolejnym dniu roboczym po nadaniu) w godzinach 9 - 17.
Osoby pracujące lub prowadzące działalność mogą podać adres do pracy jeżeli mogą odebrać przesyłkę w czasie pracy.
Doręczanie przesyłek do odbiorców prywatnych to zazwyczaj 1 dzień roboczy.


Jeżeli odbiorca chce otrzymać przesyłkę szybciej to proponujemy podać adres doręczenia do pracy.
Prosimy pamiętać, że doręczenia do firm są realizowane tylko w godz. 9-17 (!).

 


Doręczenie przesyłki

Nasza firma realizuje zamówienia za pośrednictwem firm kurierskich GLS.

Standardowe doręczenie paczki GLS

W idealnej sytuacji paczka jest dostarczona do Ciebie osobiście. Następnie potwierdzasz jej odbiór poprzez złożenie podpisu na skanerze ręcznym kuriera GLS. Inny członek Twojej rodziny lub gospodarstwa domowego może również odebrać przesyłkę w Twoim imieniu.

Jeśli nikogo nie ma w domu

W przypadku, gdy nie możesz osobiście odebrać przesyłki, masz możliwość wyrażenia zgody na doręczenie jej przez GLS do zaufanego sąsiada. Jeśli ani Ty, ani on nie możecie odebrać paczki (i nie zostały wykupione do niej żadne usługi dodatkowe, np.: pobranie), GLS pozostawi ją w najbliższym punkcie ParcelShop – jeżeli znajduje się on w pobliżu. Paczka może zostać odebrana w ciągu następnych dziewięciu dni roboczych. Możesz sprawdzić, czy jest już gotowa do odbioru z punktu ParcelShop za pomocą narzędzia online - Track&Trace.

Przejdź do śledzenia paczek kuriera GLS

Jeżeli doręczenie nie doszło do skutku, nawet do sąsiedztwa lub pobliskiego punktu ParcelShop - GLS zabierze paczkę 
z powrotem do filii (centrum dystrybucyjnego) i podejmie drugą próbę dostawy w kolejnym dniu roboczym.

 

Wybieraj i wpływaj na doręczenie zgodnie ze swoimi potrzebami, zarówno przed nadaniem paczki, jak i wtedy, gdy ona już do Ciebie jedzie. GLS oferuje wiele różnych opcji doręczenia, dzięki czemu zamówione towary otrzymasz szybko i bez problemów.

Z wyboru preferowanej opcji dostawy możesz skorzystać, gdy tylko otrzymasz od GLS wiadomość e-mail z informacjami o paczce. Dowiesz się z niej także o tym, kiedy Twoje zamówienie prawdopodobnie do Ciebie dotrze wraz z trzygodzinnym oknem czasowym . Dzięki temu będziesz wiedział, czy tego dnia ktoś będzie mógł odebrać przesyłkę.

Jeśli to niemożliwe, wystarczy, że wykonasz kilka prostych czynności: klikniesz na link w e-mailu I przejdziesz bezpośrednio na stronę z opcjami doręczenia dla Twojej paczki.


Opcje dostawy w skrócie:

  • Doręczenie do punktu odbioru ParcelShop
  • Doręczenie na nowy adres
  • Zmiana daty dostawy
  • Odbiór własny w oddziale GLS
  • Odmowa przyjęcia

 


Powyższe informacje podajemy w oparciu o regulaminy tych przewoźników i nie stanowią one pełnej i wyczerpującej infomacji na temat warunków doręczania przesyłek. W przypadku wątpliwości prosimy o zapoznanie się z tymi regulaminami. Nie ponosimy odpowiedzialnosci za opóźnienia w doręczeniach przesyłek kurierskich. Prosimy o składanie zamówień z odpowiednim wyprzedzeniem w szczególności w przypadku występowania utrudnień w ruchu drogowym związanych z warunkami pogodowymi oraz w okresach przedświątecznych!

 


Zwroty:

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.) Konsument dokonując zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Wystarczy wysłanie w tym terminie oświadczenia pocztą na adres Sklepu wskazany w §1 lub mailem na adres sklep@konsoleigry.pl. Formularz odstąpienia podany jest na stronie http://konsoleigry.pl/odstapienie.pdf oraz stanowi załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa powyżej. Prawa i obowiązki stron związane z realizacją ww. uprawnienia uregulowane są w przepisach powołanej wyżej ustawy.

  2. Termin czternastodniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią.

  3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi, który wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 14 dni od zawarcia umowy, tzn. w tym czasie pobrał klucz lub zainstalował grę. Produkty zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po usunięciu oryginalnego opakowania lub ewentualnych zabezpieczeń (nagrania audio, programy komputerowe).

  4. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.

  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  6. Podstawą dokonania przez Konsumenta zwrotu Towaru jest dowolny dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy, np. oryginał paragonu kasowego lub faktura VAT.

  7. Aby dokonać zwrotu, oprócz wypełnienia formularza zwrotu, nieużywany Towar w oryginalnym, kompletnym opakowaniu należy dostarczyć na adres Sklepu:

Konsoleigry.pl ul. Konopnickiej 1c 05-410 Józefów

  1. Pieniądze w wysokości wartości Zamówienia, co do którego odstąpiono od umowy, będą zwrócone przelewem na rachunek bankowy Klienta. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) Towaru do Sklepu w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.

  2. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. których przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  2. których przedmiotem jest dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.